ΕΙΣΗΓΗΤΕΣ |
ΤΙΤΛΟΣ |
|
Αθανασιάδης Π. Ι. |
«Το εγχείρημα 'Ο
Φορητός Υπολογιστής των Φτωχών' ή 'One Laptop Per Child' και
η εκπαιδευτική του χρήση και αξία» |
|
Βακάλης Γ., Σιβρή Ελ. |
«Η συμβολή των ΤΠΕ
στην ειδική αγωγή (δυσαριθμησία και εκπαιδευτικό λογισμικό» |
|
Βιολέτης Αν., Aσκιανάκη Κ. |
«Μία διδακτική
πρόταση για τις αρχές Οικονομίας στο Λύκειo με το λογισμικό
Αβάκιο Ε-Slate» |
|
Γάκης Κ., Παλιούρας Αρ. |
«e-ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗΣ» |
|
Ιωαννίδης Δ., Μάτος Αν. |
«Μέντορες Τ.Π.Ε.:
πρακτικές λόγου και ταυτότητες εν εξελίξει» |
|
Καλούδης Σπ. |
«Το Υπερκείμενο
(Hypertext) στην Εκπαίδευση: Η πρόκληση της μη γραμμικής
(non – linear) παρουσίασης της γνώσης» |
|
Καλούρη Χ. Ουρ., Ψυχάρης Σ. |
«Οι Τεχνολογίες
Πληροφορίας και Επικοινωνιών στη Διδακτική Πράξη» |
|
Καπανιάρης Αλ. |
«Το ψηφιακό οπτικό
λεξικό ως εργαλείο εκπαιδευτικής τεχνολογίας στην
εκπαιδευτική διαδικασία» |
|
Κοτρίδης Α., Παπαδοπούλου Έλ. |
«Οι Τεχνολογίες της
Πληροφορίας και της Επικοινωνίας και οι εκπαιδευτικές τους
χρήσεις. Προβλήματα και προτάσεις για την αποτελεσματικότερη
εφαρμογή τους» |
|
Κούριας Σπ. |
«Καταγραφή
Καινοτόμων Εκπαιδευτικών Εφαρμογών Νέων Τεχνολογιών στα
σχολεία της κοινότητας του Reggio Emilia (Β. Ιταλία).
Παραδείγματα καλής πρακτικής» |
|
Κουσλόγλου Εμ. |
«Το μοντέλο αναφοράς
διασύνδεσης ανοικτών συστημάτων (OSI) ως πρότυπο στην
εκπαιδευτική διαδικασία» |
|
Μανώλη Β., Αργυροπούλου Αδ. |
«Τα ψηφιακά
παιχνίδια ως δυναμικά περιβάλλοντα μάθησης» |
|
Μιχαηλίδης Π. Ν. |
«Σχεδιασμός
Διδακτικών Πολυμεσικών Εφαρμογών: Θεωρητική Προσέγγιση –
Παραδείγματα» |
|
Ουγιάρογλου Στ., Μπότσαρης Ι., Παπαδοπούλου Όλ. |
«Διαδικτυακή
εφαρμογή βοήθειας των μαθητών στον επαγγελματικό
προσανατολισμό τους, με τη συμβολή της μεθόδου στήριξης
αποφάσεων Electra» |
|
Παπαδάκης Στ., Καλογιαννάκης Μ. |
«Επιμόρφωση στα
Περιφερειακά Επιμορφωτικά Κέντρα (ΠΕΚ). Μια μελέτη
περίπτωσης από τη σκοπιά των εκπαιδευτικών» |
|
Παπαδάκης Στ., Καλογιαννάκης Μ. |
«Κριτική
προσέγγιση του δικτυακού τόπου της Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε με βάση τη
χρηστικότητα και τη διαδραστικότητά του» |
|
Πλεύρης Γ. |
«Τ.Π.Ε. στην
εκπαίδευση: πολύ φασαρία για το τίποτε….» |
|
Πριβαρτιτσάνης Π., Ζαφειρίου Γ. |
«Αρχές Σχεδίασης
Εκπαιδευτικού Λογισμικού για το μάθημα Αρχές Οικονομικής
Θεωρίας Γ’ τάξης Γενικού Λυκείου» |
|
Ρες Ι., Βαρσαμίδου Α. |
«Απόψεις
Εκπαιδευτικών Α/θμιας για τη χρήση και αξιοποίηση των Ν.Τ.» |
|
Σαλωνίδου Α., Μαύρου Κ., Ποτολίδου Δ. |
«Δυναμική διόρθωση
ηλεκτρονικών κειμένων» |
|
Τσουρούλας Θ., Βαρσαμίδου Α., Ρες Ι. |
«Απόψεις
Εκπαιδευτικών Α/θμιας και Β/θμιας για τη βασική κατάρτιση
και επιμόρφωση στις Ν.Τ.» |
|
Χουλιαρός Δ. |
«Συνθετική ομιλία
σαν βοήθημα για μαθητές με δυσλεξία, μαθησιακές δυσκολίες,
προβλήματα λόγου και η παιδαγωγική του διάσταση» |