-
Κ. Σιτζάνη, Μ. Πολυχρονόπουλος,
«Αξιολόγηση της διαδικασίας ενσωμάτωσης του Λογισμικού του Παιδαγωγικού
Ινστιτούτου στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση. Ενδεικτική Πρακτική Εφαρμογή
στο μάθημα της Γλώσσας Α΄ δημοτικού»
(σσ
460-470)
-
B. Μπασίνα, Π. Μπενέκου,
«Διδακτικό σενάριο “Το νερό πηγή ζωής” και ΤΠΕ. Μια διδακτική πρόταση»
(σσ
471-479)
-
Ν. Παπούλιας,
«Σενάριο διδασκαλίας στην Ιστορία της Δ΄ Δημοτικού με τη χρήση
Εννοιολογικών Χαρτών και Νέων Τεχνολογιών» (σσ
480-493)
-
Γ. Μακαρατζής,
«“Εργαστήριο Ηλεκτρονικών Πηγών”: Μια πρόταση για την εκπαίδευση των
εκπαιδευτικών στην αξιοποίηση ηλεκτρονικών πηγών στο μάθημα της
ιστορίας» (σσ
494-507)
-
Στ. Γρόσδος, Γ. Μακαρατζής , Χ.
Ανδρεάδου,
«Τέχνη και δημιουργικότητα στο σχολείο: η αξιοποίηση των ΤΠΕ στη
διδακτική της Τέχνης» (σσ
508-519)
-
Π. Γεωργάλας, Αδ. Αναστασίου, Δ.
Ανδρούτσου,
«Μία Οπτικοακουστική Προσέγγιση σε Θέματα Αγγλικής Γραμματικής με τη
Χρήση Εργαλείων Web 2.0» (σσ
520-534)
-
Ι. Μιχαηλίδης, Σ. Τερζίδης,
«Προκαταρκτικά ευρήματα από μία εν εξελίξει έρευνα για τη Διδασκαλία της
Ιστορίας με τη χρήση WEB 2.0 εργαλείων» (σσ
535-546)
-
Γ. Γουμενάκης, Ε. Σπυράτου, Σ. Τερζίδης,
«”Τα ρομπoτάκια, η χελώνα Καρέττα – Καρέττα και το παλιό Φολκσβάγκεν”:
Μια διαθεματική προσέγγιση για τη διδακτική αξιοποίηση συστημάτων
ρομποτικής στο Δημοτικό Σχολείο» (σσ
547-556)
-
Θ. Δαδαμόγια, Τρ. Οικονόμου, Α.
Κρύσιλας,
«Ο ρόλος του διευθυντή και η συμβολή των Τ.Π.Ε. σε σχολικές μονάδες
Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης» (σσ
557-569)
[Συνοδευτικά αρχεία]
-
Γ. Ανδρουλιδάκης, Μ. Τουρκομανώλη, Β.
Κάππας,
«Κάνοντας “κλικ” στα φυτά της περιοχής μας (Δημιουργώντας εικονικό
φυτολόγιο με μαθητές της Δ΄ Δημοτικού)» (σσ
570-577)
[Συνοδευτικά αρχεία]
-
Γ. Ζησιμάτου, Π. Ανδριτσάκης,
«Η επίδραση του εκπαιδευτικού λογισμικού του Υ.Π.Ε.Π.Θ στην καλύτερη
εκμάθηση και κατανόηση των εννοιών της γλώσσας της Α’ Δημοτικό»
(σσ 578-589)
-
Π. Ανδριτσάκης, Γ. Ζησιμάτου,
«Εμπλουτισμός διδακτικού υλικού με χρήση ΤΠΕ» (σσ
590-600)
[Συνοδευτικά αρχεία]
-
Γ. Λαζακίδου, Σ. Ρετάλης, Μ.
Μπολουδάκης,
«Αξιοποιώντας την καινοτομική εκπαιδευτική υπηρεσία ανοικτής πρόσβασης
Skool.gr στο Δημοτικό» (σσ
601-608)
[Συνοδευτικά αρχεία]
-
Α. Κεραμίδα, Ι. Τσιπλακίδης,
«Χρησιμοποίηση αυθεντικών κειμένων από το διαδίκτυο: μια πρόταση
διδασκαλίας της αγγλικής γλώσσας με χρήση ΤΠΕ στο δημοτικό σχολείο» (σσ
609-619)
-
Α. Μαστρογιάννης, Α. Τρύπα,
«Δυναμικές και …σημα(σ)ιολογικές αναπαραστάσεις κλασμάτων» (σσ
620-633)
-
Π. Ταστσίδης , Μ. Χατζημιχαήλ,
«Το WEBQUEST ως εργαλείο μάθησης στην Αγωγή Υγείας “Ό,τι τρώω …τρώγεται;
'Ο,τι τρώγεται το τρώω;…”» (σσ
634-644)
-
Κ. Δημητρακάκης, Α. Σοφός,
«Ο διαδραστικός πίνακας στη διδασκαλία – Ερευνητική προσέγγιση ως προς
τις εμπειρίες των εκπαιδευτικών» (σσ
645-667)
-
Χ. Ανδρεάδου, Α. Τσιβάς,
«Η διαμόρφωση μαθησιακών περιβαλλόντων ιστορικής διερεύνησης με την
αξιοποίηση των ΤΠΕ. Η περίπτωση του λογισμικού “Το ελληνικό κράτος:
γέννηση και ανάπτυξη της σύγχρονης Ελλάδας”» (σσ
668-683)
-
Σ. Ξάνθη, Σ. Βοσνιάδου,
«Ο Σκουντούφλης και η Γραφούλα: Ανάπτυξη ενός εκπαιδευτικού λογισμικού
για την παραγωγή γραπτού λόγου σε μαθητές με Μαθησιακές Δυσκολίες» (σσ
684-701)
-
Δ. Νταλούκα, Η. Καρασαββίδης,
«Πτυχές Σχεδιασμού και Δημιουργίας ενός Ψηφιακού Εκπαιδευτικού Βίντεο με
Θέμα ένα Απειλούμενο Είδος» (σσ
702-715)
-
Α. Νάκου, Δ. Γκούσκος, Μ. Μεϊμάρης, Ά.
Παπαντωνίου,
«Ανάπτυξη διαδικτυακής μαθητικής εφημερίδας με χρήση συλλογικών μέσων
επικοινωνίας και εννοιολογικών χαρτών» (σσ
716-730)
-
Δ. Μαρινόπουλος, Β. Πιλάτου, Χρ.
Σολομωνίδου,
«Ανάπτυξη εκπαιδευτικού πακέτου με τη χρήση των ΤΠΕ για την αντιμετώπιση
των ιδεών των παιδιών της Δ΄ τάξης του δημοτικού σχολείου σχετικά με τον
“καιρό”» (σσ
731-744)
-
Γ. Τέκος, Χρ. Σολομωνίδου,
«Ανάπτυξη Ψηφιακού και Έντυπου Εκπαιδευτικού Υλικού για την
Εποικοδομητική Διδασκαλία των Εννοιών Ανάκλαση Φωτός και Όραση με Βάση
τις Ιδέες των Παιδιών» (σσ
745-756)
-
Ν. Σαζακλίδης,
«Τα Ηλεκτρονικά Παιχνίδια ως Πρακτική Ψηφιακού Γραμματισμού: Οι “Χώροι
Συνάφειας” (Affinity Spaces), ως Αρχή Μάθησης και η Αξιοποίησή τους από
την Επίσημη Εκπαίδευση» (σσ
757-771)
-
Ν. Πέλλας,
«Η συμβολή του Εποικοδομητισμού στη σχολική μάθηση (Α΄/μιας εκπαίδευσης)
με την χρήση ηλεκτρονικών παιχνιδιών» (σσ
772-786)
-
Μ. Αλεξανδροπούλου,
«Νέες Τεχνολογίες στο μάθημα των αγγλικών στη δημόσια εκπαίδευση» (σσ
787-800)
-
Μ. Κέζα,
«”Σκέφτομαι, Ενημερώνομαι και Επικοινωνώ”. Ένα σενάριο για τα Μέσα
Επικοινωνίας και Ενημέρωσης στο περιβάλλον του Moodle» (σσ
801-815)
-
Κ. Κόμπος,
«Διδασκαλία της Γεωγραφίας στην Στ΄ τάξη με ΤΠΕ» (σσ
816-827)
-
Κ. Αθανασιάδης, Γ. Σαλονικίδης, Κ.
Σιμωτάς, [εργαστηριακή
εισήγηση]
«Εκπαιδευτικό σενάριο για το Δημοτικό Σχολείο: “Γνωρίζω καλύτερα τα
κέρματα του ευρώ”» (σσ
828-841)
-
Ε. Βαρσάμη,
[εργαστηριακή εισήγηση]
«Παρουσίαση εκπαιδευτικού λογισμικού με
διαδραστικούς χάρτες για τη διδασκαλία της Γεωγραφίας» (σσ
842-853)
[Συνοδευτικά αρχεία]