"Ψηφιακές και Διαδικτυακές εφαρμογές στην εκπαίδευση"
Υπό την αιγίδα του Υπουργείου Παιδείας, Δια Βίου Μάθησης & Θρησκευμάτων
& της Νομαρχιακής Αυτοδιοίκησης Ημαθίας
Σ. Πιπίνος, Γ. Σάββας, «Οι Ενήλικοι Μαθητές στο Σχολείο Δεύτερης Ευκαιρίας προτείνουν Μαθηματικά Προβλήματα της Καθημερινότητάς τους, τα οποία επιλύονται μέσα στην τάξη με τη χρήση των ΤΠΕ» (σσ 854-867)
Γ. Μπολοτάκης, «Διδάσκοντας Μαθηματικά με Τ.Π.Ε – “Εισαγωγή στον Τριγωνομετρικό Κύκλο”» (σσ 868-878) [Συνοδευτικά αρχεία]
Μ. Μπουζάλης, Ν. Ωρολογάς, «Η κληρονομιά δύο αδελφών ή Το ορισμένο ολοκλήρωμα με τις Τ.Π.Ε.» (σσ 879-890) [Συνοδευτικά αρχεία]
Ι. Πλατάρος, «Μια Γεωμετρική εφαρμογή Μεγίστου κι Ελάχιστου με χρόνο, μέσω Δυναμικού Λογισμικού, ως Διδακτική Πρόταση» (σσ 891-899)
Γρ. Δελιγκάς, Χρ. Τίκβα, «Μια διδακτική προσέγγιση της γραμμικής συνάρτησης μέσω επίλυσης προβλήματος συνεργατικά και με τη χρήση του εκπαιδευτικού λογισμικού Function Probe» (σσ 900-907)
Στ. Δημητρακοπούλου, Ν. Σολδάτος, «M a t h G a m e “Διαδραστικό παιχνίδι γνώσεων στα Μαθηματικά της Γ΄ Γυμνασίου”» (σσ 908-919)
Σ. Πιπίνος, Στ. Κοκκαλίδης, Χρ. Ηρακλείδης, [εργαστηριακή εισήγηση]
«Διδακτικό Σενάριο: Προσεγγίζοντας Κωνικές Τομές με τη βοήθεια της Μεσοκαθέτου στο Δυναμικό Περιβάλλον του Geometer’s Sketchpad» (σσ 920-932) [Συνοδευτικά αρχεία]
Δ. Σκλαβάκης, Ι. Ρεφανίδης, [εργαστηριακή εισήγηση] «ΜΑΘΗΣΙΣ: Μία Ευφυής Διαδικτυακή Τάξη Άλγεβρας» (σσ 933-938) [Συνοδευτικά αρχεία]
Επιμέλεια πρακτικών: Βαγγέλης Κολτσάκης - Γιάννης Σαλονικίδης - Μιλτιάδης Δοδοντσής
Επιμέλεια δίσκου: Γιάννης Σαλονικίδης
Απρίλιος 2010