-
Γ. Λίτσιος, Κ.
Μιχαηλίδης, Σ. Νάζος, Ν. Παύλου, Ι. Στούπα,
«Θρησκεύματα και ΤΠΕ. Μία πρόταση διδασκαλίας
των θρησκευμάτων από το ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα» (σσ 1-6)
-
Ε. Ξυλά,
«Παραμυθόδραμα και Ψηφιακή τάξη» (σσ 7-14)
-
Θ. Χασεκίδου -
Μάρκου,
«Ανθολόγιο Φιλοσοφικών Κειμένων Γ' Γυμνασίου.
Διδακτική πρόταση με τη χρήση του λογισμικού “Φιλοσοφικά Κείμενα Γ'
Γυμνασίου” και του Διαδικτύου» (σσ 15-26)
-
Ε. Ψυχογιού,
«Ψηφιακή τάξη: Θέματα που σχετίζονται με την
ένταξη του λογισμικού Ιστορία Γυμνασίου στη διδασκαλία της Ιστορίας Α΄
Γυμνασίου – Ενδεικτικές δραστηριότητες» (σσ 27-41)
-
Ε. Ψυχογιού, Ε.
Μαλιγκάνη,
«Όψεις της καθημερινής ζωής στην Αθήνα της
κλασικής εποχής: Διδακτική πρόταση με διαθεματικές προεκτάσεις για
διδασκαλία της Ιστορίας Α΄ Γυμνασίου στο πλαίσιο του προγράμματος
“Ψηφιακή τάξη”» (σσ 42-54)
-
Β. Συμεωνίδης,
Στ. Φώλια,
«Αξιοποίηση των ΤΠΕ για την κριτική προσέγγιση
της αρχαίας ελληνικής γλώσσας. Ένα παράδειγμα» (σσ 55-62)
-
Β. Συμεωνίδης,
Στ. Φώλια,
«Ένα παράδειγμα αξιοποίησης του ιστολόγιου
(blog) στην εκπαιδευτική πράξη. Το neoellinika.blogspot.com» (σσ
62-76)
-
Δ. Κολιόπουλος,
Θ. Μασούρας, Χρ. Παλάζη,
«Η περιπέτεια των Βαλκανίων» (σσ 77-88)
-
Ε. Γιαπή, Χρ.
Παλάζη, Ι. Τσαουσίδου,
«”Παιδική ηλικία, παιδική εργασία…..”. Διδακτικό
σενάριο με χρήση των ΤΠΕ στη διδακτική ενότητα των Κειμένων Νεοελληνικής
Λογοτεχνίας: “Η βιοπάλη-Το αγωνιστικό πνεύμα του ανθρώπου” της Α’
Γυμνασίου» (σσ 89-98)
-
Μ. Γαϊτάνη,
«”Έριδες και συγκρούσεις των Ελλήνων ανά τους
αιώνες πριν από σημαντικές στρατιωτικές αναμετρήσεις, αλλά και σε
κρίσιμες ιστορικές περιόδους”. Μια διδακτική πρόταση για διαθεματικές
προεκτάσεις στην Αρχαία Ελληνική Γραμματεία με χρήση του διαδικτύου.»
(σσ 99-112)
-
Σ. Ζουρνατζή, Χρ.
Μπογδάνη, Ζ. Παπάζογλου, Ο. Παχαδίρογλου, Τρ. Τερζούδη,
«”Πάμε Μουσείο;” Διδακτική πρόταση με τη χρήση
των Τ.Π.Ε. στη Νεοελληνική Γλώσσα της Α΄ Γυμνασίου» (σσ 113-122)
-
Μ. Γκιρτζή, Α.
Μπουντίδου,
«Σχεδιάζοντας Δραστηριότητες με την αξιοποίηση
Νέων Τεχνολογιών για το Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα “Ταξιδεύοντας στις Αιγές
της Μακεδονίας για τους βασιλικούς γάμους”» (σσ 123-134)
-
Κ. Παπακώστα, Ε.
Συγκιρίδου,
«Αξιοποίηση του εποικοδομητικού εκπαιδευτικού
λογισμικού Κασταλία στη διδασκαλία της ιστορίας στο γυμνάσιο» (σσ
135-145)
[Συνοδευτικά αρχεία]
-
Ν. Παύλου,
«Οι εφαρμογές των ΤΠΕ στο Βιβλικό Θρησκευτικό
μάθημα» (σσ 146-156)
-
Κ. Γιαπουντζής,
«Περιγραφή, η “τέχνη” του χώρου: αναπαράσταση μέσα από το λόγο ενός
ιστορικού μνημείου και παρουσίασή του με πολυτροπικό κείμενο (από τη
Νεοελληνική Γλώσσα στην Τοπική Ιστορία), μια διαθεματική διδακτική
πρόταση για το Γυμνάσιο» (σσ 157-170)
-
Μ. Καραθανάση, Γρ.
Μάσσιος, Δ. Τσακιρίδου,
«Πάραλος… Ένα ταξίδι μέσα στο χρόνο» Μία διδακτική πρόταση με την
αξιοποίηση των Τ.Π.Ε. στο μάθημα των Αρχαίων Ελληνικών της Α’ Λυκείου» (σσ
171-185)
-
Ε. Βλαχοστεργίου,
«Οδυσσέας Ελύτης, το φωτεινό πρόσωπο της Ελλάδας»
(σσ 186-198)
[Συνοδευτικά αρχεία]
-
Αν. Λεβέντη,
«“Βαλκανικοί πόλεμοι 1912 – 1913” Ανάπτυξη project στη Γ’
Λυκείου με τη χρήση του διαδικτύου και λογισμικού» (σσ 199-207)
-
Αν. Λεβέντη,
«”Χιροσίμα 6 Αυγούστου 1945: Η ανθρωπότητα στο σημείο μηδέν” Ανάπτυξη
project στη Γ’ Λυκείου με τη χρήση του διαδικτύου και πολυμεσικών
εφαρμογών» (σσ 207-216)
-
Κ. Ασκιανάκη, Αν.
Βιολέτης,
«Η αξιοποίηση ενός συνεργατικού περιβάλλοντος (Blog) και ενός λογισμικού
στη διδασκαλία της Ιστορίας» (σσ 217-226)
-
Έ. Γκίκα, Δ.
Μαρκαντωνάτος, Δ. Κοκκώνης, Χ. Α. Ζαρωτιάδης, Β. Βασιλείου,
«Λογισμικό: “Περιπλάνηση στο χωρο-χρόνο” - Η διδασκαλία της Ιστορίας
μέσα από διαδραστικούς χάρτες» (σσ 227-235)
-
Β. Κατσούλη,
«”Πάμε Κρήτη ή Μυκήνες;”: εκπαιδευτικό σενάριο διδασκαλίας με αξιοποίηση
του διαδικτύου» (σσ 236-250)
-
Ε. Δανιηλίδου,
«Αξιοποίηση του εκπαιδευτικού λογισμικού “Νέα Λογομάθεια” στη διδασκαλία
της Νεοελληνικής Γλώσσας: μία διδακτική πρόταση για την Α΄ Γυμνασίου» (σσ
251-261)
-
Ι. Σόλαρης, Π.
Ψυχογυιοπούλου,
«Σχολική Βιβλιοθήκη: “Όταν η Λογοτεχνία συναντά τις Νέες Τεχνολογίες….”
(ποίηση Νικηφόρου Βρεττάκου)» (σσ 262-270)
-
Ι. Βορβή, Φ.
Παπαγάλου,
«Η αξιοποίηση του εκπαιδευτικού λογισμικού “Περιπλάνηση στο Χωρο-Χρόνο”
και του Διαδικτύου στη διδασκαλία της Ιστορίας. Ενδεικτική πρόταση για
την τρίτη τάξη Γυμνασίου» (σσ 271-287)
-
Θ. Κατσάνος, [εργαστηριακή
εισήγηση]
«Διδασκαλία της Αγγλικής Γλώσσας με τη χρήση ΤΠΕ και εκπαιδευτικού
λογισμικού στην Πρωτοβάθμια και τη Δευτεροβάθμια εκπαίδευση» (σσ
288-294)
-
Χρ. Κομοδρόμου, [εργαστηριακή
εισήγηση]
«Διδασκαλία της Γαλλικής Γλώσσας με τη χρήση ΤΠΕ και εκπαιδευτικού
λογισμικού σε μαθητές Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης» (σσ
295-300)