-
Α. Γκίκας,
«Η Ψηφιακή Τάξη του Γυμνασίου Προαστίου – Μια περίπτωση ασύγχρονης
τηλεκπαίδευσης»
(σσ
1631-1640)
-
Ε. Καραγιάννη, Σ.
Σταυροπούλου, Α. Καρατράντου,
«Η διδακτική αξιοποίηση της Τηλεδιάσκεψης στην Τεχνική Εκπαίδευση με το
εργαλείο “Click to Meet”»
(σσ
1641-1652)
-
Χρ. Κουτσούμπας, Ά.
E. Γιαννούλας, Σ. Μερκούρης,
«Για μια ηθική των Τεχνολογιών της Πληροφορίας και των Επικοινωνιών στην
εκπαίδευση»
(σσ
1653-1664)
-
Κ. Γλέζου, Μ.
Γρηγοριάδου,
«Ελληνικά Διαδικτυακά Εκπαιδευτικά Κοινωνικά Δίκτυα»
(σσ
1665-1677)
-
Β. Ζακόπουλος, Έ.
Ελληνιάδου, Σ. Τερζίδης,
«Χτίζοντας ένα δίκτυο προσωπικής μάθησης - Personal Learning Network -
PLN»
(σσ
1678-1687)
-
Τ. Λαμπροπούλου, Μ.
Κολεΐδης,
«Χρήση ιστοσελίδων κοινωνικής δικτύωσης από μαθητές Γυμνασίου»
(σσ
1688-1696)
-
Αχ. Ευθυμιόπουλος,
Β. Μασούρου,
«Μια έρευνα για τα σύγχρονα κίνητρα χρήσης του διαδικτύου»
(σσ
1697-1707)
-
Μ. Γούλα, Γ.
Φεσάκης,
«Χρήση ιστολογίων για τη μάθηση της Αγγλικής. Η περίπτωση ενός
μαθησιακού σχεδίου στο πλαίσιο του eTwinning»
(σσ
1708-1722)
-
Ν. Τζιμόπουλος, Α.
Πόρποδα, Π. Προβελέγγιος,
«Ασφαλής χρήση του διαδικτύου»
(σσ
1723-1730)
-
Μ. Επιτρόπου, Σ.
Θεοδοσίου, Κ. Χατζοπούλου, Δ. Κακανά, Α. Βασιλειάδης,
«Εικονικές τάξεις: Μια πρόταση Πρακτικής Άσκησης στο πλαίσιο της
Εκπαίδευσης Εκπαιδευτικών»
(σσ
1731-1743)
-
Ι. Παλιόκας,
«Μια πρόταση για τη διδασκαλία της Κυβερνοηθικής με τη χρήση 3Δ
Αλληλεπιδραστικών Δραματουργημάτων»
(σσ
1744-1757)
-
Α. Σοφός, Αι.
Αλεξοπούλου,
«Κριτήρια Αξιολόγησης Σχολικών Δικτυακών Τόπων-Προσδιορισμός Πλαισίου
Ποιότητας»
(σσ
1758-1771)
-
Α. Κουτσαντώνης,
«Σχεδιασμός και υλοποίηση ιστοσελίδας και βάσης δεδομένων εκπαιδευτικών
υπηρεσιών για τη Β/θμια Εκπαίδευση. Το παράδειγμα του 1ου Γυμνασίου
Μυτιλήνης»
(σσ
1772-1785)
-
Α. Τσαγκατάκης, Ε.
Ζωγόπουλος,
«Πληροφορική on line. Υποστηρικτικό Υλικό στο Διαδίκτυο»
(σσ
1786-1796)
-
Α. Τραψιώτη, Π.
Τραψιώτη,
«Οι ιδιαιτερότητες στη διδασκαλία του διαδικτύου σε ενήλικες
παλιννοστούντες και μετανάστες»
(σσ
1797-1810)
-
Π. Ζάφειρας, Π.
Μπίστα,
«Ηλεκτρονική τάξη»
(σσ
1811-1816)
-
Ν. Γιαγκούλης, Α.
Γενιτζές,
«Το κυνήγι του χαμένου Θησαυρού: ένα Διαθεματικό, Διαδικτυακό παιχνίδι»
(σσ
1817-1824)
-
Χρ. Τίκβα, Α.
Πέδρος,
«Δημιουργία Ψηφιακών Διαθεματικών Εφαρμογών Συνεργατικά από Μαθητές στα
Πλαίσια του Μαθήματος Πληροφορικής στο Λύκειο»
(σσ
1825-1834)
-
Κ. Σχοινάς,
«Τα Διαδικτυακά
Εγκλήματα στα Προσωπικά Δεδομένα και οι Συμβουλές Προστασίας για Ασφαλή
Πλοήγηση»
(σσ
1835-1844)
-
Κ. Στυλιάδης , Γλ.
Ρίζου,
«Οι Κοινωνικές
Επιπτώσεις του Internet - Έρευνα από Δημοσιεύματα του Ελληνικού Τύπου» (σσ
1845-1850)
-
Μ. Δοδοντσής, Μ.
Δοδοντσή, Ι. Δοδοντσή,
"Το ψηφιακό χάσμα" (σσ 1851-1874)